2 Ağustos 2013 Cuma

Meleklerin Getirdiği Aren ve Annesi

"Meleklere inanır mısınız?" bu soruyla Arzu Akoz Baharı fark ettim katıldığım anne grubunda. Evet inanıyordum. Bebeğimi onlardan istemiştim ve bana vermişlerdi. Arzu'nun bebeğini de melekler getirdi. Bir sürü acının üzerine Işık gibi doğmuş oğlu Aren...



Bebeğin Adı :   Aren Bulut
Doğum Tarihi : 05.03.2013
Doğum Haftası : 38
Boyu ve Kilosu : 50 cm 3760 gr
Doğum sekli :  Epidural Sezaryen
Hastahane:  İzmir Egepol Hastanesi


Kimine göre mucize kimine göre acıklı benim hikayem. İnsanın hayatta başına ne geleceği belli olmaz derler ya yaşadım gördüm. Bu benim başıma gelmez dememeli kimse. 07.07.2007 tarihinde evlendim eşimin Bodrum'da iş bulması ile 2008 Nisan ayında tası tarağı toplayıp gittik bilmediğimiz memlekete. Eşyalar taşınırken anladım bende bir değişiklik var ama hamile olacağım aklıma gelmedi, yeni ev yeni şehir telaşı ile geçti günler ve 20 gün geciken adetin sonunda test yaptım, ikinci çizgi çok az belirgindi araya sora buldum hastaneyi ama acemiyim ya doktorda uğraşmak istemedi sanırım def etti beni. O doktor bu doktor derken yolda özel bir poliklinik buldum içeriye girip 'ben sadece hamile olup olmadığımı öğrenmek istiyorum lütfen yardım edin' yaşanan küçük şaşkınlıkla beni muayene ettiler ve evet tebrik ederiz hamilesin :) Planlı olmadığı için sevinç ve şaşkınlıkla dolu günler geldi ne yapacağımı bilmiyordum doktora gidecek miyim ne zaman gitmeliyim derken 1 hafta sonra aynı polikliniğin kapısını çaldım. Doktorum kan tahlillerinde anormallik gördü ve 3 gün bekle tekrar gel dedi. O dönemde anladım ki ben şeker hastasıymışım apar topar İzmir’e gittim iki farklı hastanede yattım sonuç bebeğin özürlü olacak dediler ben ne kadar itiraz edip ağlasam da aldılar bebeğimi 11 haftalıkken. Bu bir aylık süreçte eşimden uzakta ve çok korkuyordum. Hani filmlerde olur ya kapı kapanır herkes dışarıda kalır ve sen büyük bir korku içinde bilmediğin bir yerde kalırsın. Eşimi almadılar yanıma ne olur 5 dakika göreyim dedim kapattılar kapıyı üstümüze. Çok ağladım günlerce aylarca hep ağladım bebek görmek bile benim için acı vericiydi. Tekrar hamile kalmayı düşünmeden 3 yıl sonra 2011 yılında bir sürpriz daha ve ben hamileyim, bir defa oldu diye tekrar sorun olacak değil ya hamileliğim çok iyi gitti kızım olacaktı. Geldik birlikte 38. Haftaya hareketleri azaldı bir anormallik var dedim doktora. Yeri daraldı normaldir dedi, cahillik bilen ne derse inanıyorsun işte ben de inandım. İzmir’e gittim yine, doğum günümden 4 gün önce işaretim geldi annem ve ben varız sadece babam ve eşim bodrumdalar, bir arkadaşım götürdü hastaneye doktorun yanına girdik hemen uzandım sedyeye sancım falan yok her şey normal. Kadının yüzü değişti başka doktor çağırdı o da baktı haklısın dedi ve bana dönüp hayatımın büyük acısının haberini verdiler bebeğim ölmüştü. Hiç tepki veremedim tek söyleyebildiğim biz onu gömecek miyiz oldu annem ağlıyor ben sadece bakıyorum. Hastaneden dışarıya çıkmak istedim çıkarmadılar. Hemen tekerlekli sandalye geldi oturdum gidiyoruz servise hasta bakıcı bayan doğum geldi demek gözün aydın dedi yüzüne baktım sadece o öldü dedim ve kadın yutkundu. Ona bu şekilde cevap verdiğim için çok kızdım kendime üzmüştüm onu da. Servise çıktık yanıma doktor geldi suni sancı vereceğim sana sezaryen yapmak istemiyorum dedi böylece yine hamile kalabilirsin. Akşam üstü saat 16:00 da sancı verildi gece yarısı 24:00 da doğumhaneye gittim. Tek isteğim onun içimden çıkmasıydı uyumak istiyordum ama canım çok acıyordu. 3 saat uğraşın sonunda bebeğin başı çıktı ama omzu takılmıştı ve doktor panikledi başı kopuyor dedi o an çığlık çığlığa ağlamaya başladım bana sus diye bağırdı sürekli öleceksin sus dedi karnıma bastırıyorlar ağzımdan sular çıkıyor nefesim kesiliyor. Ne olur annemi göreyim öleceksem dedim sadece, şükürler olsun ki bitti bebeği aldılar. Kızımın yüzünü ne ben görebildim ne de başkası verdiler toprağa bir hafta sonra gidebildim mezarına   :( İşten ayrıldım artık evde kendime oyalayacak şeyler yaratıyordum. Doğumdan 3 ay sonra ölümü kabullenemediğim için tekrar hamile kalmıştım ama onu da 3 aylıkken kaybettim. 2012 temmuz ayında bir arkadaşım meleklerle ilgili bir kitap önerdi, onlar hayatıma girdiğinde değişti bazı şeyler dedi ben de merakla koştum kitapçıya kitabı buldum ve aldım içinden bir melek kartı çıktı.  İçindeki çocuk 'içindeki çocuğu sev onun sevgi ve şefkate ihtiyacı var' işte bu yazıyordu kartta okur okumaz aklım durdu adetim gecikmişti 4 gün olmuştu ve ben fark etmemiştim. Artık anne olmak istemiyordum. Gidip hemen test aldım ve pozitif çıktı, yine ağladım uzun uzun çok ağladım. Aynı şeyleri yaşayamazdım bir daha, gücüm yoktu buna. Apar topar İzmir’e gittim zorlu bir hamilelik başladı korkularla dolu. Doktoruma çok güvendim ama o da beni her gördüğünde korku ile baktı. Günde en az 5 defa iğne oldum hap kullandım, kanımda pıhtılaşma ve tiroid çıktı. Kimsenin bu kadar ilaca ve geçmiş 3 kaybımdan dolayı umudu yoktu. Sabırsızlık ve korku ile geçti dokuz ay hele son haftalar geçmek bilmedi. 38. Haftayı doldurur doldurmaz sezaryen ile küçük erkeğimi aldım kucağıma. Benim küçük mucizem ismi de ışıktan gelen demek bana meleklerin hediyesi belki de ışıkla geldi ve dünyamı aydınlattı.
Arzu Akoz Bahar


Siz de doğum hikayenizi paylaşmak isterseniz mineolcum@gmail.com 






6 yorum:

Unknown dedi ki...

Arzu dogum hikayeni okurken gozyaslarimi tutamadim. Benim de bir erken dogum kaybim var. Allah kucagimizdakilere saglikli omur versin..

benay dedi ki...

Arzucaanim konuyu bilmeme ragmen yine cok duygulandim allahim yavrularimiza uzun saglikli omurler versin

kocasının papatyası dedi ki...

Size geçmiş olsun.Allah oğlunuzu size bağışlasın.ben de kızımdan 5 sene sonra prolaktin seviyesi yüzünden düşük yaptım.hayata küsmüstüm, kesinlikle bir daha bebek sahibi olamayacağımı söylemislerdiki.tam 1 sene sonra rabbim bana küçük erkeğimi verdi.o bizim mucizemiz.ona öyle özel bir isim bulmalıydım.çok araştırdım ve Aren i buldum.o benim çöldeki en parlak kum tanem.ablası da Bulut u istedi ve koyduk.tesadüfün bu kadarı benim oğlumun adı da Aren Bulut 08.08.2012 doğumlu

kocasının papatyası dedi ki...

Size geçmiş olsun.Allah oğlunuzu size bağışlasın.ben de kızımdan 5 sene sonra prolaktin seviyesi yüzünden düşük yaptım.hayata küsmüstüm, kesinlikle bir daha bebek sahibi olamayacağımı söylemislerdiki.tam 1 sene sonra rabbim bana küçük erkeğimi verdi.o bizim mucizemiz.ona öyle özel bir isim bulmalıydım.çok araştırdım ve Aren i buldum.o benim çöldeki en parlak kum tanem.ablası da Bulut u istedi ve koyduk.tesadüfün bu kadarı benim oğlumun adı da Aren Bulut 08.08.2012 doğumlu

kocasının papatyası dedi ki...

Size geçmiş olsun.Allah oğlunuzu size bağışlasın.ben de kızımdan 5 sene sonra prolaktin seviyesi yüzünden düşük yaptım.hayata küsmüstüm, kesinlikle bir daha bebek sahibi olamayacağımı söylemislerdiki.tam 1 sene sonra rabbim bana küçük erkeğimi verdi.o bizim mucizemiz.ona öyle özel bir isim bulmalıydım.çok araştırdım ve Aren i buldum.o benim çöldeki en parlak kum tanem.ablası da Bulut u istedi ve koyduk.tesadüfün bu kadarı benim oğlumun adı da Aren Bulut 08.08.2012 doğumlu

Unknown dedi ki...

Mesajınızı neden bu kadar geç gördüğüme şaşırdım ve kendime kızdım. Oğlumun bir adaşının olmasına çok sevindim, dilerim bir gün karşılaşırlar. Ben de sizinle tanışmayı çok isterim. Sevgiler