3 Ağustos 2013 Cumartesi

Cancan'ın uyku günlüğü 2. gün

İkinci gün ilk günden zor oluyor diyorlardı. hep öyle okumuştum internette. Neyseki bizim öyle olmadı. Gerçi her türlü zor bebişin ağlamasını dinlemek ama herşey onun iyiliği için. Ve bugün fark ettim ki zaten keyifli olan Cancan daha da keyifli bir bebeğe dönüşüyor. Evettt ikinci gün maceramız şöyle;

Nasıl yanımıza geldiğini hatırlamadığım Cancan sabah 7:30- 8:00 gibi uyandı. Net bir saat veremiyorum zira ben hala uyuyordum :) Neyse Bugünkü uykularımız nasıldı onlardan bahsedelim. İlk uyku için rutinlerimizden sonra 09:38 de yatağa koydum Cancan'ı. Önce yine sırt üstü ve uyku arkadaşı ile.  5 - 6 dakika sonra yüzü koyun çevirdim. Ağladı, söylendi, mızıklandı yapılabilecek ne varsa yaptı onu yataktan almam için. Oda haklı böyle uyunmuyordu anne beni kucağına al diyor. Ben ise direndim #direnuykusuzanne. Ara ara girdim çıktım odaya onunla konuştum biraz öptüm, sırtını sıvazladım. 20 dakika sonunda uyudu. Uyuduktan sonra yan yatma şekline çevirdim. Çünkü fark ettim ki oğluş yüzükoyun yatarsa 40 dakika sonra dönmek istiyor ve dönemeyince ağlayıp uyanıyor. Ve mucize oldu  kuzum uyanmadan tam 2 saat 15 dakika uyudu. Sonunda ben dayanamayıp öpüp koklayıp uyandırdım öyle tatlı uyandı ki. Ve uyanık olduğu süre boyunca gülücük saçtı etrafa.

15:15 gibi Can'da uyku hali başladı. Sinyalleri alır almaz, Guler anneannemizdeydik kaptığım gibi eve geldim, odasına çıkarttım.  Önce güneşe bye bye, bir ninni, sonra hoop yatak saat 15:24 :) Sırt üstü uyku arkadaşıyla oynadı biraz sonra mızıklanmaya başladı. Mızıklanmayı duyunca aldım öptüm yüzükoyun çevirdim yatırdım. Yine biraz ağladı ama bu sefer toplam 9 dakikada uyudu. 15:33'te uykuya teslim olmuştu kuzucum. Yan yatırıp rahatını sağladım ve indim aşağıya. Ohhh evimizi temizledim, yemek yaptım.17:00'da uyandı kuzum. Gece uykusunu etkilemesin diye bir daha uyutmadım.

20:20'de gece uykusu için yukarı çıktık. Alt değiştir, üst değiştir, emzir, sakinleştir, şarkı türkü derken 20:33'te bu sefer direk yüzükoyun yatağına yatırdım uyku arkadaşını koynuna koydum.18 dakika sürdü uyuması. Aslında daha kısa sürecekti ama ben hata yaptım. 2. kez odasına girdiğimde artık ağlamalar mızıldanma gibiydi. Öptüm poposunu azıcık pış pışladım daldı ama dayanamayıp tekrar öptüm ve terini silmek istedim. Sanırım bunları yaparken biraz fala kaldım odada çıkar çıkmaz ağlamaya başladı. hemde en yüksek volumden neyse ki 5 dakika sonra uykuya daldı. Uyuduktan sonra yan çevirmeyi unutmadım.

Gece 23:30, 02:00 civarı ve bırak saatini kalktığımı bile hayal meyal hatırladığım bir saatte 3 kere uyandı. İlkinde emzirdim, emmesi bitince hiç sallamadan yerine koydum. İkincide aç olmayacağını düşünerek yüzükoyun çevirdim Cancan'ı ve anında uyudu. Üçüncü net değil :) emzirmiş olabilirim. Bilmiyorum belki de rüyadır. Üçüncüye kalkmamış olabilir.


Cancan'ın uyku günlüğü 1.gün

Cancan'ın uyku günlüğü 3.gün

Hiç yorum yok: