1 Ağustos 2013 Perşembe

Huggies'den Gelen Telefon

Dün gece yazdığım bebek bezi karşılaştırma yazısından sonra bugün öğlen Huggies Ürün Müdürü Gizem Hanım telefon açtı. Öncelikle numune gönderimine çok önem verdiklerini benim elime ulaşmadığını söylediğim numunemin aslında 13 Temmuz'da posta kutusuna bırakıldığını söyledi. Ama bir problem var ki bizim sitede posta kutusu yok :( Bekçimizde işten çıkmıştı büyük ihtimalle bahçede kaybolup gitti. Ayrıca ürünle ilgili yazdıklarımın üzerinden tekrar konuştuk. Müşteri geri bildirimleri onlar için çok önemliymiş bunu anladım. Bu arada kendisine Huggies ile ilgili olumsuz yorumlar okuyan ve bu yüzden denemeyi düşünmeyen annelerden bahsettim. Bu ürünün tamamen yeni olduğunu ve denemeden karar verilmesinin onu ve tüm firmayı çok üzdüğünü söyledi. Bu kişilere ulaşmak ve  numune gönderimi yapma istediklerini söylediler. Şimdi benden bir liste bekliyorlar. Eğer Huggies'in yeni bezini denemek ve denedikten sonra yorumlarınızı yazmak isterseniz. Bana 4 Ağustos pazar 18:00'a kadar bana mail atmanızı gerekiyor.
Ad- soyad, adres, bebeğin cinsiyeti ve kullandığı bebek bezi bedenini mineolcum@gmail.com adresine gönderirseniz numune gönderimi için firmaya yollayacağım.
Markaların biz annelere kulak vermesi ne güzel...

Hiç yorum yok: