3 Ağustos 2013 Cumartesi

İpek Gül ve Derya'nın Hikayesi

Blogumun ilk tüpiş bebeği İpek Gül... Derya'nın minik kopyası... Boncuk gözlü bir melek o :)

Bebeğin Adı : İpek Gül
Doğum Tarihi : 15.02.2013
Doğum Haftası : 38+0
Boyu ve Kilosu : 50cm 3160gr
Hastahane: Özel Çınarlı Hastanesi
Doğum sekli :Epidural Sezaryen

Kaç zamandır yazıcam yazıcam diyorum ama bir türlü yazamadım. Bir de işe başladım hiç fırsatım olmadı. Ama doğum hikayelerini okudukça çok heveslendim. Hadi Derya dedim başla yavaştan.
Ben kendimi bildim bileli hep anneliği hayal ettim. Bana büyüğünce ne olacak dediklerinde ANNE derdim.
Zannederdim ki evleneceğim ve hemen bebişim olacak. Ama maalesef öyle olmadı. 2006 yılında evlendim. İlk yıl istemedik sonra da bayağı uğraştık. 2013'te de anne oldum sonunda.
Doktorlara göre hiçbir problemimiz yoktu tek sorun psikolojimiz. Çok istiyoruz ya ondan.
Önce yumurta takibi, sonrasında 4 kez aşılama ve  tüp bebek denemesi. Hepsi hayal kırıklığı oldu yani. Çok şükür ki 2. Denemede hamile kaldım. 15 kere deneyen kişilere göre yine de şanslı sayılırdık. Ama bana 2 kere bile yetti arttı bile. Yaşamayanlar bilemezler, ödediğiniz para ve hergün bilmem kaç kere yapılan iğneleri saymıyorum bile. O beklemek yok mu ömründen ömür gider bir de sonuç olumsuz olunca dünya başına yıkılır. İlkinde çok hevesliydik olmadı, doktor acı gerçeği! Pat diye söyledi. 2. De ise ben umutsuzdum ama Allah nasip etti işte.
Kadın doğum doktorumu yakın arkadaşımın tavsiyesi üzerine buldum. Kendisi Manisa’da çalışıyordu. Kendi dalında bayağı başarılı bir doktor (koskoca İzmir'de bulamadım) o kadar iyi o kadar babacandı ki yolda görsem sarılacağım o kadar yani. Tüm korkularım evhamlarım sayesinde gitti.  
Hamile kaldığımı öğrendiğim günden beri eşimle beraber isim listesi yapmaya başlamıştık bile ama cinsiyetini öğrendiğimiz gün karar verdik kızımızın adını, İPEK GÜL olacaktı. 6. Ayımı doldurur doldurmaz tüm eşyalarını aldık, odasını yaptık. Eee çok hevesliyiz çünkü, hep hayalini kurduğumuz şeyler birer birer gerçekleşiyordu nihayetinde.
Çok rahat bir hamilelik geçirdim. Ne mide bulantısı ne da başka şeyler. Doğuma son 1 haftaya kadar tabi ki doktor izni ile işten doğum iznine ayrıldım. Doğum 15.02.2013 te saat 07:00 de Özel Çınarlı Hastanesinde gerçekleşecekti. Zaten başından beri istediğim hastaneydi. Hastaneye ailemle beraber gittik. Doğum fotoğrafçısı tutmuştuk bizi kare kare çektiler. Odaya çıkmamla ameliyathaneye alınmam bir oldu. Eşim maalesef doğuma giremedi (doktorumuz izin vermedi). Bulutların üzerinde girdim doğuma ve lokal anastezi yöntemi ile doğum sorunsuz bir şekilde gerçekleşti.
50 cm 3,16 kg ağırlığında ismi gibi İpek bir kızım oldu. Şu an 5,5 aylık ve rahat bir bebek. Çok fazla gaz sancısı çekmedik, bir de şu ayakta sallanmaktan vazgeçse J

Hiç yorum yok: