18 Aralık 2012 Salı

Benim Mutfağımdan



Beni tanıyan bilir bir anda çoşar mutfağa girerim. Çok keyif alırım böyle mutfağa girmekten ama işte canım istemezse en basitinden bir makarna haşlamak bile dert olur bana :) Yaptıklarımı mümkün olduğunca çok kişiye yedirmek onlardan "çok güzel olmuş"u duymak benim için tüm günümü mutfakta geçirmeme değer.


Yemek konusunda bu kadar keyifle pişirmemi oohh oooh ohh çok güzel olmuşlarla destekleyen ablama, Bordeaux'da yaşarken sadece Mine'nin yaptıklarını yiyebiliyordum diyerek yemeklerimi öve öve bitiremeyen (-ki öyle matah bir şey de yemedi elimden) Gözde kuzuma, her başım sıkıştığında "anneanne yaa o nasıl yapılıyordu" deyip her seferinde aynı şeyleri sorduğum  canım anneanneme, yaptıklarımı beğenip eline sağlık diyenler herkese teşekkürler. 
Naçizane sizinle kendi beğendiğim tarifleri paylaşacağım. Yanlış anlaşılmasın tarifleri tabi ki ben yaratmadım ama pişirmesi sunması benden :)

Hiç yorum yok: