28 Aralık 2012 Cuma

Minnie Mouse Bardak Altlıkları



Yılbaşı öncesi sevdiklerine  kendi eliyle hediye hazırlamak isteyenler için küçük bir öneri. Keçeden yapılmış bardak altlıkları. Bugün Sera'nın doğum günüydü ben onun için Minnie Mouse şeklinde yaptım. 


İhtiyacınız olacak malzemeler


              1. İki farklı renkte keçe (biri kalın biri ince)
              2. İğne iplik
              3. Silikon tabancası
              4. Karton
              5. Kalem
              6. Makas
              7. Sabun
              8. Kalıp çizmek için yuvarlak mutfak eşyaları :)


Öncelikle ince kartondan kalıp hazırladım. Kalıp için   bir büyük iki küçük yuvarlak çizebilecek herhangi bir eşya bulun.Ben bir bardak ve  küçük yuvarlak kurabiye  kalıbı kullandım. Kalıp için kartona önce bardakla bir daire çizip daha sonra küçük kurabiye kalıbı ile kulaklarını çizip kalıbı kestim.


Daha sonra siyah kalın keçe üzerine kalıbımı koyarak sabunla çizdim ve kestim. 
Fiyonklar için kırmızı ince keçe kullandım. Dikdörtgen şeklinde kestiğim küçük kırmızı keçeleri tam ortadan siyah iplikle teğelleyerek ortasından boğup bağladım.

Hazırladığım fiyonkları silikon ile yapıştırdım.

Daha büyük boyda kalıp hazırlayarak amerikan servis de yapabilirsiniz. Farklı renkler ve şekiller keserek kendi bardak altlıklarınızı yapabilirsiniz.

Kolay gelsin





Hiç yorum yok: