3 Temmuz 2013 Çarşamba

Cancan 5 aylık


Eveeetttt 5. ayıda doldurduk. Dün sabah bizim evde yine büyük telaş vardı. Eyvahhh saat kaç olmuşş? Koş koş koş... Alt değiştir, üst değiştir, duş al giyin çantayı kontrol et. O nerede bu nerede?? Trafik çok kötü derken doktorumuza yetiştik. Sibel teyzemiz Cancan'ı muayene etti. tarttı, ölçü biçti, her şey yolunda. 7900gr 67,5cm olmuşuz. 1 ayda 600 gr az gibi geldi önce ama değilmiş artık ayda 500 gr civarı alacakmışız. Anne sütüyle devam ediyoruz beslenmeye. Ama ufak tefek altştırmalık olarak file emzik içine meyveler koyabilirmişiz. Damak tadını geliştireceğiz oğluşun birde soğuk meyve çıkan dişlere iyi gelirmiş, rahatlatırmış kuzuyu. Liste her zamanki gibi uzundu ne kadar saçma soru varsa ben sordum. yok orada bir nokta var o ne? Yok arada öksürüyor acaba üşüdü mü? Bütün soruların mantıklı açıklamarı vardı. Acaba bütün anne babalar bizim gibi mi? Sanmıyorum biz doktora yere düşen emziği verdik ama bişi olmaz dimi yada banyo yaparken dudağına köpük geldi napacağız? gibi sorularda soruyoruz :) Eğer varsa bizim gibiler söylüyorum yere düşen emziği bebeğinize verdiyseniz eve ayakkabı ile girmiyorsanız sorun yok. Arada olur böyle hatalar. Banyoda köpükmü geldi :) eee o zaten siz görmeden de o köpükleri yutuyor içi temizlenir :) bişicik olmaz takmayın kafanıza. 

Günün en önemli sorusu benim için gündüz uykularıydı. Ne kadar ve kaç sefer uyuması lazım 5 aylık bir bebeğin? Yaklaşık 4 saatlik bir gündüz uykusu 5 aylık bir bebek için yeterliymiş ama bu uykuyu 2 seferde mi yoksa daha çok seferde mi uyuyacağına o karar verecek. Biz şimdilik 3 yada 4 defa kısa uykular şekerlemeler yapıyoruz. Ama inşallah 2 uzun uykuya döneceğiz. Sipariş kitaplarımız hala gelmedi dört gözle onu bekliyorum. Gerçi Cancan'ın ikinci dişide yolda. Bu durumda uyku eğitimi için beklememiz gerekiyor dişler çıkana kadar ama kitap gelseydi iyi olurdu bari okumaya başlardım :( Cumartesi İstanbul'dan verilen kargoyu hala teslim edemeyen Yurtiçi kargoya da buradan saygılarımı göndermek isterim.

Bu arada fotğrafta sadece Cancan'a bakıp beni fark etmeyenler bir daha bakın saçımı kestirdim. nasıl olmuş?




Hiç yorum yok: