23 Mayıs 2013 Perşembe

Püfçük noktası


Biliyorum bazılarınız benden ilk uzun seyahatimiz, uçak yolculuğumuz ile ilgili bir yazı bekliyor. Ben de yazmayı çok istiyorum. Hatta başladım dün gece ama yazamadım. olmadı orasından tuttum. burasından çekiştirdim istediğim gibi olmadı. Bu gece tekrar oturacağım başına Cancan uyuduktan sonra. Gündüzleri yazamıyorum çünkü Cancan döndüğümüzden beri biraz huysuz yavaş yavaş eski haline dönüyor. Şimdi arabasında melek gibi uyuyor mesela :) 
Ne diyordum??? Siz seyahat yazısı bekliyorsunuz ama ben artık yeni öğrendiğim yada kullandığım püf noktalarını sizinle paylaşmak istiyorum. Her yeni püf noktasını üste yazacağım hepsi bir yazıda toplanacak. Öğrendikçe aklıma geldikçe paylaşacağım. Bugünün püf noktası kırmızı, bordo renk ojeleri dağıtmadan silmekle ilgili haydı tık tık...

Hiç yorum yok: