25 Şubat 2013 Pazartesi

Nutellalı Krep :)

Hem çok basit hem de masadaki herkesin ağzının suyunu akıtacak bir tatlı :) NUTELLA'lı KREP... Nutella'yı sevmeyen heralde çok az insan vardır. Biz eve Nutella aldık mı Cücü'ye hep söylerim yaratıcıol tahmin edemeyeceğim biryere sakla kavanozu diye çünkü benim olduğum evde ömrü çok kısa :) Mümkün olduğunca da eve almamaya çalışıyoruz. Ama haftasonu Cücüyle iddaya girdim ve kaybettim. İddaya göre Cücü kazanırsa ben Nutella'lı krep hazırlayacaktım ben kazanırsam da 45 dk masaj :) Cücü kazandı... Dün Nutellamızı aldık. Bugün akşamsa yemekte sadece zeytinyağlı ıspanak ve yoğurt vardı. Çünkü arkasından Nutellalı kreplerin içine düştük :) İçine düştük diyorum çünkü sonunda hepimizin elleri, ağzı çikolata içindeydi:)


Malzemeler

1 bardak süt
1 bardak su
1 tatlı kaşığı tuz
2 yumurta
Yaklaşık 1,5 -2 bardak un

Önce süt, su, yumurta ve tuzu çırpıyoruz. Sonra unu kaşık kaşık ekleyip güzelce içinde hiç topak kalmayacak şekilde çırpıyoruz. Hazırladığımız karışımdan ben 9 tane krep çıktı. Hazırladığınız karışım hem sulu hemde kepçeye aldığınızda ağır olmalı. Nasıl diye sormayın ablamda bana aynen böyle anlatmıştı ve ben krep yapmayı hiç beceremeyen insan başardım. Hem de artık hiç bir krebim dağılmıyor, parçalanmıyor. Her seferinde babanda mı krep ustasıydı beee :) gibi bir nidayla masaya gelebiliyorum.


Krepleri pişirirken ocağınızın en büyük gözünü kullanın ve her seferinde sıvı yağ ile tavanızı yağlayın. Asıl püf nokta ise tavanızın  çok iyi bir şekilde kızmış olması... Ve güzel bir krep tavanızın olması.

Herkese afiyet olsun...

Hiç yorum yok: