7 Ocak 2013 Pazartesi

Özsüt Benim Pastam Yarışması Başvuruları Başladı!





 Benim Özsüt Pastam Yarışması düzenlenmeye başladığında ben de Özsüt'te çalışıyordum. Aylarca süren çok keyifli, çok detaylı bir organizasyon. İlk iki senesinde organizasyonunda yer aldım. Eskiden çalıştığım firmanın bir organizasyonu olmasının dışında çok emek verdiğim bir proje olmasından dolayımı yoksa her ikisinde de çok keyifli zamanlar geçirdiğim için mi bilinmez benim için çok önemli. Gerçi her ikisinde de organizasyon günü yaklaştıkça gördüğüm kabuslar, uykusuz geceler çoğalsa da sonuç güzel olunca her şeye değiyor. Şimdi gülümseyerek hatırlıyorum o kabusları :)

Geçen sene ne kadar çok finale gitmek istesem de ancak internetten takip ettim finali. Yarışmanın bu sene 4.sü düzenleniyor. Başvurular da bugün (07 Ocak 2013) başladı. Son başvuru tarihi 15 Mart 2013. Başvurmak için Özsüt'ün sitesine üye olmanız gerekiyor. Başvuru için tık tık... 


Büyük ödül 5000 TL

4. Benim Özsüt Pastam Yarışması'nın kazananlarını ise birbirinden değerli ödüller bekliyor. Yarışmanın birincisi tam 5.000 TL'nin sahibi olacak. Ayrıca yarışmanın ikincisi 3.000 TL, üçüncüsü ise 2.000 TL ile ödüllendirilecek. Ayrıca derece alan pastalar Özsüt vitrinlerinde yerini bulacak.

Bu "tatlı" heyecanı yaşamak için ise tek yapmanız gereken Özsüt'ün sitesine üye olmak ve formu doldurarak, pastanızın tarifi ve fotoğrafı ile birlikte başvuru yapmak. Ön elemeyi geçen 10 pastacı adayı, 13 Nisan 2013 tarihinde birbirinden renkli juri üyeleri karşısında İstanbul'da düzenlenecek olan finalde yarışmaya hak kazanacak. Keşke bende orada olabilsem ama Can Bey henüz çok küçük olacak. 

Finalde yarışacak olan pasta tutkunlarının isimleri 1 Nisan 2013 tarihinde www.ozsut.com.tr  ve www.facebook.com/Ozsut  adresinden duyurulacak. Yarışmaya katılım şartları için tık tık...



Hiç yorum yok: