3 Nisan 2013 Çarşamba

Bir fırsat yaratsam

Uzun zamandır yazamıyorum. Fırsat bulup da bilgisayarın başına oturamıyorum, otursam kafayı toplayamıyorum. Yazacaklarım aklımdan uçup gidiyor. Geçen vakitte oğluşumuz 2 aylık oldu. İlk seyahatini yaptı. 2. ay doktor kontrolune gitti, aşılarını oldu. Ve bize bir sürü gazlı uykusuz gece yaşattı. Uykusuz kalmak bir şey değil de o ağladıkça insanın içi gidiyor. Okuduklarıma göre 6 ila 8. haftalar arasında gaz problemi pik yapar en üst noktaya ulaşırmış. Şimdi biz o aşamadayız hiç olmadığı kadar çok gazı Can Can'ın her yolu her yöntemi deniyorum. Yeter ki birazcık olsun rahatlasın. Son 3 gündür sadece geceleri değil gündüzleri de gazdan uyuyamıyor oğluş. Böyle olunca da benim elim ayağım birbirine giriyor. En basit işleri bile birbirine katıyor yada eksik yapıyorum. Mesela dün Can uyurken bir heves mutfağa girdim. Cücü ne zamandır kek istiyordu. Gaz yapıyor diye çikolata ve kakao yemediğim için değişik olsun diyerek Ayvalı Kek yaptım. Bloga da koyarım diye düşünüyordum ama SÜRPRİZZZZ!!! Keki fırına attıktan sonra fark ettim ki kabartma tozu koymamışım. Hevesle yaptığım kek lezzet olarak güzel sayılabilir ama görüntü olarak basık oldu. Tabi azıcık da hamur. Bu durumda yok size tarif filan:) İlk fırsatta keki tekrar yapacağım ama kabartma tozu ile. O zaman fotoğraf çekip tarifi de paylaşacağım.

Bir fırsat yaratsam yazamadığım konularını da yazacağım.




Hiç yorum yok: