8 Aralık 2017 Cuma

Uzay ile değişen bebek bezi tercihim


Uzay 9 aylık Haziran 2017 Fethiye
2013 yılına Can daha 6 aylıkken prima premium care de 4 bedene geçtikten sonra aslında farklı bezler de deneyebilirim diyerek. Huggies ve prima aktif bebek bezlerini deneyip bunlarla ilgili fikirlerimiz bir yazı olarak toplamıştım. Yazıyı okumak için tıklayabilirsiniz.  Sonucunda da bir süre Huggies kullanıp bezden kurtulana kadar Prima Aktif Bebek kullanmıştım. Ama Primanın o kendine has kokusunu ve bezin aşağıya doğru sarkmasını hiç bir zaman sevmedim.

Uzay doğmadan önce ablam komşusunun bebeği için kullandığı Sleepy marka bir bebek bezinden ve Komili bebek bezinden bahsetti. Komiliyi Mira bezi bırakmadan önce bir süre kullanmıştı. Her kız kardeş gibi benim içinde ablamın tavsiyeleri önemlidir. Komili'nin en küçüğünden 1 paket edindim. ayrıca Sleepy'i o dönem marketlerde bulamadığım ve tek paket için kargo ödemek istemediğim için call centerlarını arayıp numune istedim.

Her iki bebek bezi de fiyat olarak rakiplerinden çok daha iyi konumda ve kalite olarak da gayet iyi. İkisinden de memnun kaldım. Komili neredeyse tüm marketlerde satıldığı için ulaşılabilirlik olarak bir adım önde. Ama sleepy de artık Metro Market, Joker ve E bebek'te bulunuyor. Hatta ben tasımakla uğraşmayıp ücretsiz kargo ile eve sipariş veriyorum.

Uzay 1 Can 4,5 Yasında Eylül 2017
Sleepy Bebek bezi için bir çok özellikten bahsediliyor. Saf su ile dokunmuş olması, pamuk olması,renklendirici içermeyen iç yüzey...vs Ama anne olarak ben kokmayan, yumuşak ve pamuk bir bez olması fiyat avantajı, evime kadar teslim edilmesini seviyorum. Aynı firmanın ıslak mendilleri de var. Sensitive olanı güzel ama hala ıslak mendil de ilk tercihim Uni Baby mavi olan. Kalınlığı, dokusu, mendil büyüklüğü, plastik kapaklı olması benim için tercih sebepleri. Uni Baby yoksa Minions, sleepy, komili tercih ediyorum. Bir çok markanın ıslak mendilleri güzel ıslak mendil konusunda markasız ürünler

ve Dalin'den uzak duruyorum.

Hiç yorum yok: