13 Ocak 2014 Pazartesi

Cancan'dan önce ben denedim, onayladım: JOHSON'S BABY

Anne olmak sanırım birazda manyak olmayı gerektiriyor. Biz anneler hep böyleyiz. Bebeğimiz için olan her şeyi önce kendimiz deniyoruz. Mamalar, demir damlası, d-vit hatta bebek bezine su döküp ne kadar  koruyor diye denemişliğim bile var. Bu akşamın deneyimi ise Johson's Baby ürünleriydi. Johson's Baby fikrimi merak edip kocaman bir paket yapıp göndermiş :) Öncelikle çok teşekkür ederim. Paketimizin içeriği şöyle: Johson's Baby Şampuan, Bed time duş jeli, bebek yağı, pişik kremi, bebek kolonyası ve ıslak mendil. Tabi ki hemen denedik.

Cancan böceğim banyoyu çok seviyor ama banyo sonrası kremlenmek filan pek ona göre değil, hemen sorun çıkartıyor. Ama bugün öyle olmadı aldım oğluşumu sobanın yanına indik. Bebek yağıyla yumuşacık yağladım ve masaj yaptım, pek keyiflendi paşa. Zaten Jonson's baby bebek yağını tartışmaya gerek yok. Bebeğe, kendi kuruyan cildime her şeye iyi geliyor.

Bebek kolonyasına gelince acaba bilip de mi Ocean kokusunu yolladılar acaba :) mavi şişe. Çocukken benim için parfüm sayılırdı. Hatta ilk parfümüm diyebilirim. Unutmuşum kapağını açıp da koklayınca çocukluk günlerin geri geldi.

Islak mendilin dokusu ve kokusu çok güzel. Tek bir yorumum olur bu ürüne keşke Johson's Baby de plastik kapak yapsa çünkü yapıştırma şeklindeki açma kapama yeri bir süre sonra kapanmıyor ve mendiller kuruyor. Çanta içinde başka şeylere değiyor.

Ürünlerden tek tanımadığım pişik kremiydi. Aslında yine Johson's ın başka bir ürününü kullanıyordum doğumdan beri Desitin. Ama bu pişik kremini de beğendim. Hatta kıvamı Desitinden daha hafif ve daha kolay dağıtılıyor.

İşte benim deneyimim ve ürünlerle ilgili yorumlarım böyle. Bu arada ürünlerin hiç biri ALKOL ve PARABEN içermiyor anneler haberiniz olsun.




1 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhabalar mine hanim; bende bebegime dogdugundan beri mustelanin urunlerini kullaniyorum fiyat disinda memnunum:) 1 yasindan sonra farkli alternatiflere yonelmeyi düşünüyorum. Birde size demir damlasi hakkinda soru soracaktim.bizim doktorumuz vegaferonu kilo basina bir damla artırarak verin diyor ama yine guvendigim baska doktor 4 yada en fazla 6 damla kullanin demisti.ikiside kan testi yapmadan bunu soylemisti.siz nasil kullaniyorsunuz? Aklima hep takilan bir konu ins.cevap gelir.sevgiler sibel