30 Ocak 2013 Çarşamba

Genel Müdür Can OLGUN

Cuma günü itibariyle evimizin ve ailemizin yeni Genel Müdürü Can OLGUN :) Bundan böyle her türlü program ona göre ayarlanacak. Tüm bebişli evlerde olduğu gibi ev ona uygun olarak düzenlenecek ve hayat ona endekslenecek :) Biz bunu çoktaaannn kabul ettik, oğluşun kapısında Genel Müdür bile yazıyor... Aslında Can'ın odası eskiden Cücü'nün çalışma odasıydı ve o zaman kapıya "Genel Müdür" yazmıştık. Oğluşun gelişiyle kendisi bu mevkiye atadık. Ve şimdi onun odasının kapılarını size açıyorum.

Odamız doğuma iki gün kala tam anlamıyla hazır :) Daha önce  size söz verdiğim gibi fotoğraflarını da paylaşacağım.Odamızın mobilyalarını babaannemiz yaptırdı. Tabi özel yapım olunca tam da benim istediğim gibi oldu.  3 kanat dolabın bir kanadı raf raf diğer 2 kanatlık kısmının altı 3 çekmece üzeri askı yeri ve yüklük. Şifonyerimiz ise 5 derin çekmece... Dolap ve çekmece kulplarımız Baumax'dan. Önce bu kulplardan yeterli sayıda bulamayacağım diye üzülürken Avcılar Baumax'da buldum ve mağaza çalışanlarının yardımları ile bir gün içerisinde kargo ile elime ulaştı. Özellikle hırdavat bölümü çalışanının ürünle ilgili her aşamayı tek tek cep telefonumu arayarak bildirmesi müşteri memnuniyetine ne kadar önem verdiklerini gösteriyor. 



 Can için yatak kenarı ararken bunların uyku seti halinde satıldığını gördüm. Setin içinde çarşaf, yatak kenarı,yastık, takı yastığı, yorgan, nevresim ... vb gibi bir çok parça var. Ama yeni doğan bir bebek için bunların bir çoğuna ihtiyaç yok 2 yaşındaki yeğenim daha yorgan ve yastığını kullanmaya başlamadı bile. Hal böyle olunca is anneannemizin başına düştü. Kemeraltından kumaşlar alındı, perdeyi, yatak kenarını, takı yastığını, kirli çamaşır torbasını kendi dikti ve üzerine aplike yelkenli yaptı. Cibilik ve halı herkesin malumu evimizin herşeyi İKEA :) Yatağımız ise Lale ile lilişin yatağı :) Bu arada perdedeki yelkenlinin üzerindeki KSK logosuna dikkat çekmek isterim, babamızın özel isteğidir.





Oldum bittim ıvır zıvır iş yapmayı sevdim. Tüller, kurdeleler, boncuklar... :) Böyle şeyleri yaparken hem keyif alıyorum hem de dışarıdaki modellerin hepsinden bir şeyler beğenip kendime yaptıklarımda birleştirebiliyorum. Eeee oğluşum içinde çalıştım tabiki ona Cücü'yle birlikte lavanta torbaları, Cücü ve büyük teyzeleriyle birlikte bonibonlu hoşgeldin çikolataları ve dün akşam Cücü, babaannesi ve anneannesinin katıldığı konsorsiyum ile hastane odası veevin kapısında kullanmak üzere kapı süsü yaptım. 








2 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba Mine, ben Derya, facebooktan ceren'in arkadaşı:) blogunu keyifle takip ediyorum ve seninle aynı heyecanı paylaşıyorum. Bizim kızımızın doğum tarihi bu cmt belli olacak, büyük ihtimalle 8 şubat:) sana doğumun için şimdiden iyi şanslar dilerim, çok kolay olur umarım ve bir an önce oğlunu sağlıkla kucağına alırsın, odanız çok güzel olmuş, güle güle büyüsün içinde, biz bir de park yatak aldık ilk aylarda bizim yatağımızın yanında yatması için.

Adsız dedi ki...

Derya'cım çok teşekkür ederim. Heyecanlarımız birbirine karışıyor desene :) Umarım ikimizde sağlıkla kucağımıza alırız bebeklerimizi... Doğum sonrası senin de hikayeni buradan paylaşmak isterim. Sevgiler Mine...