23 Ocak 2013 Çarşamba

Can Bey'in lokumlu bebek şekerleri

Birkaç gün önceydi Nur abla mesaj atmış, "Can bey için bir şeyler hazırlıyorum, kargoya vermeye kıyamadım gelen giden var mı Bodrum'a" diye sordu. Annemler gelecekti ama onlarda bir gün önce yola çıkınca yetişmemiş. "Kendim getireceğim o zaman kargoya vermeye kıyamam başına bir iş gelir" dedi. Ne hazırlamıştı? Ne gibi bir şey yapıyordu marifetli elleriyle acaba? Her ne kadar öğrenmeye çalıştıysam da başarılı olamadım.  Alabildiğim tek cevap "Sürpriz" oldu. Nur Abla'nın eli pek maharetlidir.  10 parmağında 10 marifet derler ya Nur Abla'nın 10 parmağında 20 marifet :) Batikten, örgüye el işi ne varsa yapar :) Nikah şekerlerimi kendim yapacağım diye yola çıkıp beceremeyince yine Nur Abla yardım etmişti :) 

Ve bu sabah saat 7:00 kapı çaldı :) Elinde bir küçük çanta ve koca bir koli ile Nur Abla geldi. Cücü uyanıpta aşağı inene kadar meraktan çatladım. Kolide ne var diye. Nur ablam yine çoşmuş. Minicik minicik bembeyaz patikler örmüş, maviş fiyonklar takmış onlara, içlerine sakızlı lokumlar koymuş.  Bir de aynı renklerde sepetini hazırlamış :)
Bu şekerlerden isteyen olursa bana (mineolcum@gmail.com) ya da Nur Abla (nisan35600@hotmail.com) yazın.  İllaha bunlardan olması şart değil, siz hayal edin Nur Abla yapar :)

Sağdakiler de Nur Abla'nın bana ördüğü patikler :)

Hiç yorum yok: