31 Ocak 2013 Perşembe

Ceren Kuzusu ve Nurselen Teyze...

Bu doğum hikayemiz geçmişten geliyor taaaa 29 sene öncesinden... Sevgili arkadaşım Ceren'in annesi  kendi doğum hikayesini paylaşmış... Çok teşekkürler Nurselen teyzecimmmm...

Bebişin adı: Ceren
Doğum Tarihi: 12.07.1984
Doğum Haftası: 39
Boyu & Kilosu: 52cm / 39800gr 
Doğum Şekli: Normal
Hastane: Gülhane Tıp Akademisi


Hep genç anneler yazacak değil ya bende bir şeyler döktüreyim dedim:)) Ceren kuzunun annesi, Merih sincabın anneannesiyim. Bundan 29 yıl önce aylardan Kasım hamile olduğumu öğrendiğimde... Çok heyecanlanmıştım henüz 23 yaşındaydım aslında heyecanlandığım kadar da korkmuştum çünkü Yalçın yani eşim henüz öğrenciydi. Üniversite 4. sınıftaydı ama alt sınıflardan 30 kadar dersi vardı daha kötüsü askerliğini yapmamıştı:(( Ama karnımdaki o küçücük nokta her şeyden baskındı ilk doktor kontrolüne gittiğimizde heyecanımı kontrol edemiyordum. İlk kontrolümüz oldukça iyi geçti doktorumu çok sevmiştim aklıma gelen her soruyu sordum oda cevapladı. En son çıkarken cinsiyetini öğrenmek istemediğimi söyledim doktorum da onun için çok erken olduğunu söyledi. Bende bunu sonuna kadar öğrenmek istemediğimi tekrarladım, aslında 29 yıl önce ulturasanografi bu günkü kadar yaygın değildi eşim askeri hastanede çalıştığı için aylık kontrollerim de rutin olarak askeri hastanede oldu. Her şey normaldi 43 kiloyla hamileliğe başladım hızla kilo alıyordum bu da doktorumun pek hoşuna gitmiyordu. Hiç aşerme mide bulantısı çekmedim bu yüzdende habire yiyiyor ve geziyordum. Sonuçta 25 kilo alarak 68 kiloyla doğuma gittim, babalar gibi de normal doğum yaptım. Tabi ki gezerken kuzumun alışverişlerini de ihmal etmedim her şeyini tamamladım valizimi hazırladım 39 haftam bitti artık sona gelmiştik heyecan doruktaydı. Tabi bu 39 hafta içinde eşimle birlikte gece yarılarına kadar oturup ders çalışmasına yardımcı oluyordum bunu da başardığımı kanıtladım canımız kuzumuz Ceren'imiz dünyaya geldiğinde babası mezun olmuştu. O gün geldi çattı 11 Temmuz oldu sancılar yoklamaya başladı ben pek doğum sancısı olabileceğine ihtimal vermediğim için her zaman ki gibi giyindim süslendim kendimi soksaklara attım. Akşama kadar sancı beni rahat bırakmadı hatta dahada sıklaştı en son saate baktığımızda 5 dk da birdi. Hastaneye uçarak gittik yolda doktorumuzu aramadığımız aklımıza geldi yapacak bir şey yoktu hastaneye vardığımızda saat 24.30 civarındaydı. Hastane personeline doktoru aramalarını söyledik ki doktorun o akşam nöbetçi olduğunu öğrendim. Doktorum ilk kontrolünü yaptıktan sonra sabahı çıkarabileceğimi söyledi, henüz açılma olmamış ama eve de gitmeme izin vermedi. Benimle hastaneye gelenler dışarıda ben doğumhaneye yakın bir odada sabahladım. Ara ara kontrollerle sabahı ettik. Artık o kadar acıkmıştım ki doktora yeter ben doğurmak istemiyorum benim karnımı doyurun dediğimde hamilelikte yediklerine say dedi. Hadi artık doğuma gidiyoruz dediğinde saat öğlen 12 yi gösteriyordu. Bana suni sancı takviyesiyle ha gayret dediler öyle böyle derken hadi bakalım ne isim vereceksin diye sordu doktorum. Kızsa Ceren erkekse henüz ismi yok dedim ama henüz ağlama sesi falan yoktu doktorum hadi son defa dedi derken ayaklarından tutulmuş başaşağı duran dünya tatlısı karşımdaydı. Bu harika bir olay Allah her isteyene tattırsın daha sonra gözümü açtığım da kendimi odamda başım kalabalık kızım koynumdaydı. Kilosu 4 boyu 52 cm pembe beyaz kiraz dudaklı siyah saçlı harika bir şeydi kilolu olduğu için buruşukluğu yoktu. Hemen hemen doğum katında ziyarete gelmeyen hasta hasta yakını personel kalmadı diye bilirim şu güzel bebeyi birde biz görelim diyen odaya dalıyordu. Bu 3 gün sürdü şimdiki gibi bugün doğum yaptın ertesi gün çıkış asla. 3 koca gün hastanede yattım en sıkıcı yanı buydu. Bir an önce eve gitmek istiyordum ve mutlu son evimizdeyiz bu olayı 6 yıl sonra tekrar yaşadım her şey unutuluyor acılar sıkıntılar bir daha asla doğurmam tek çocuk yeter, yalan :) bir de dünya yakışıklısı oğlum var. İmkanım olsaydı iki tane daha doğururdum ama ne mutlu ki bana güzel Allahım torunda gösterdi sen de Mine'cim 2. ye niyet ettiğinde o zaman da Erenin doğumunu yazarım. Mine'cim sağlıkla bebişinizi kucağınıza almayı nasip etsin Allah güzel yanakalarından öptüm:))) 

Hiç yorum yok: